Sunday, November 22, 2009

weekend yg menyusahkan..

saLam...



weekend ku kali towk, aku xdpt nk berehat d umah or jln2 or wateva.. coz aku molah BQ.. tender mowk d anta esowk lusak.. 2 ari lah aku OT.. kimen da jak.. p xpa.. sabtu double pay, ahad triple pay.. hahaha ya ku suka.. haha





seari2 dowk kat opis molah keja, mmg sakit pgg aku.. bkn pa, seari2 dudowk n focus ngn keja.. dh la kepak mata diat nombor2 jak..tensen wak aku.. bushan bh.. weekend ptt k ku ilek2, p byk keja.. so paksa lah keja.. huhu senin pe ahad direct keja.. keja yg xpande abis2 jak.. biuk dh aku ngadap BQ ya koh..

bh, ku mowk chaw lowk.. mana nk keja tetinggal, pande2 lah curik masa sowk ari.. tensen dh ku towk.. hahaha byk gik benda yg nyuroh ku tensen jak..


wasaLam..


p/s: angol ku.. bila gik?????????

No comments:

Post a Comment