Wednesday, January 13, 2010

ku telah jatuh chenta!!

saLam...


aku sungguh terpikat for the 1st tyme aku dia ny.. huhu
mancit da jak bila diat ny ey..
shitness..
mun ku dapat ny ka..
dowh2... xku lepas ey..
ku plowk ny kuat2 aie...

xpat ku imagine mun ku dapat ny ey...
dah la puteh..
solid jak upa nya..
mancit... mancit....

sa ku nk sentoh jak nya...
sa ku nk cium2 jak nya...
mun ku dapat pegang ny ka...
dowh2...
mowk xlepas lah aku dengan ny...

bila gik aku mowk dapat ny ow?
bila gik dapat sowh mek 2 bsama ow?
bila gik aku dapat megang ny ow?
bila gik ku dapat cium ny ow?

aku mowk ny....
aku mowk ny...
aku xmowk yang lain...
aku mowk ny wak..
towk lah yang aku mowk...
Eastwood Airline Map bass...
huhu
mancit ey...
p yala...
harga ny jak $1029.00 US
huhu
p ku telah jatuh chenta..haha


wasaLam...

p/s: apa kata, u all yg membaca blog aku towk, kumpul duit, beli bass towk, bg ngn aku k hadiah befday.. haha :)

No comments:

Post a Comment