Thursday, February 4, 2010

sepi...

saLam...


sudah lamak sih aku nggak update blog aku.. aku sibuk kebelakangan ini.. apa yang aku kerja kan? nggak bisa aku ngomong nya d sini.. haha just kidding...



minggu lepas, aku mengikut 1 gig d monster tongue.. aku perform sama LUCILLE.. aku bermain bass coz bassist Lucille xdapat mengikut gig pada hary tersebut coz urusan kerja.. so, aku bz lah jamming dalam beberapa minggu ya.. yala, mowk pastikan suma nya berjalan lancar... so far, suma ny bgs... yala, owg sowh aku men 4 band ny bha.. xkan mowk down kan fan ny nk? mst lah buat sehabis baik... hehe :P




lucille mbak lagu 5 gek lagu.... 1 lgu cover, 4 lagu cdak ny sendirik..

1. showbiz - muse..
2. feel away - lucille..
3. indah - lucille..
4. takhta - lucille..
5. helah dunia - lucille..

tyme aku kat blakang stage, (kira stage lah ow) aku nebes abis tyme ya.. entah lah.. kali dh lamak li aku xperform.. yala.. almost 2 years bha aku xperform men bass... ngn nebes.. p bila dh men, BESH... aku suka.. hehe gian bha lamak xperform.. hehe

thnx 2 ono (ni) coz bg aku peluang untuk aku perform n percayak dgn aku yg aku bleh mbak lagu cdak n xmenghampakan lucille..

n thnx 2 him coz dtg pada ary ya.. thnx a lot.. lmk xjumpa ny... p yala.. ny blt awal..

erm... yajak sa ku nk pdh tyme towk..


wasaLam...

No comments:

Post a Comment