Wednesday, April 6, 2011

kurniaan Allah

saLam..

seperti yg suma tahu, aku sudah pun ada seorang cahaya mata.. seorang puteri yang lahir pada 30 Januari 2011.. sekarang, anak ku sudah berumur 2bln.. macam mimpi je dah ada anak.. march 2010 aku kawen, lepas tu pregnant.. sekarang dh ada anak..



semalam aku bawa anak aku jalan2 kat waterfront.. waktu ini, cuma dia je yang aku ada selain suami yang tersayang..ini lah family ku sendiri.. kalau ada rezeki, aku akan tambahkan seorang lgi pada masa akan dtg.. tp, kalau ekutkan hati, mahu je aku tmbah sampai 4 org.. hehe kalau ada rezeki, ada lah 2..tp bkn dlm masa terdekat ini..skrang pun balqis baru je 2 bln..


tapi kan, aku ada dgr, kawan ku cakap yg kawan dia baru je melaherkan anak die yg sulung.. anak dia lebih kurang umo anak aku lah.. tapi yang menyedihkan, dia cakap, dia xnk beranak lagi..cukup lah sorg.. kalau Allah nk bg rezeki, xkn lah nk tolak kan? ada juga org yg ku jumpa cakap mcm ni "ckup lah ada seorang anak untuk membuktikan kita xmandul.. hmm.. plek manusia skarang..

sampai ni saja lah entri ku kali ni..


wasaLam..

3 comments: