Tuesday, May 17, 2011

wesak day..

saLam..

mujur xpergi pantai td.. untung juga si dia xmembaca atau mengerti "hint" yang aku bg petang td.. yelah.. tadi hujan.. haha kalau pergi pun, x syok lah kalau hujan.. lepas tu, kasihan baby ku balqis kalau kena hujan.. hehe :)


tadi, selepas maghrib, kami bertiga (aku, husband n balqis) pergi lah bersiar2 sekejap.. just nk beli mainan untuk balqis.. ala, benda yang gantung kat katil baby 2.. macam gamba di bawah ni lah..



tapi kan, untuk sampai ke Mall tempat kami pergi tu, punya lah lama.. jem pulak 2.. kalu hari biasa, xlah jem.. tapi, hari wesak.. ada perarakan.. banyak jalan kena tutup.. terpaksa pakai jalan jauh ckit untuk sampai ke Sarawak Plaza.. tapi xpe lah.. biar lambat, asal selamat... biar jauh ckit, asal xsakit ati kena jem..hehe

sampai je kat rumah, husband aku terus pasang benda tu.. si balqis pulak, senyum je tengok mainan tu.. gembira aku tengok balqis.. bila benda tu berpusing2, dia ekut je benda tu.. hehe KIUT!!!


ok lah, aku nk tengok tv jap b4 tdo... balqis dah tdo dah.. selamat malam semua...



wasaLam..

No comments:

Post a Comment