Monday, July 13, 2009

mamam???

saLam..

lamak wak aku dh xupdate blog aku towk.. kali towk, aku nk update hal mek owang farewell ngn student poli mukah yang praktikal kat mek owang.. kali towk, mek owang xg jaoh, mek owang g kat bukit mata ya jak..


towk lah student poli mukah yg praktikal kat company mek owang.. nama anisha a.k.a acha.. hehehe umo ny sama ngn aku, tapi ny gik praktikal.. towk lah ary teraher mek owang ngn acha.. datz y boss mek owang EN. ROSLI, (bukan bapa aku) swoh mek owang mbak acha g mamam..

d bukit mata a.k.a top spot, mek owang mamam kat ciya.. spt beysa, mek owang akan order midin belacan, butter prawn, kerang, ketam n ikan terubok..



butter prawn yang ckit nk abis d mamam.. hahaha bowk meletak pinggan cdak waitress, mek owang alu berentam amik n mamam.. hahaha


towk kerang masak kicap.. lamak dh xmam kerang.. hahaha towk pun suma berebut.. hehehe bukan pa, besh berebut mamam.. :P pix makanan yg len, xsempat nak d gamba.. haha pewut suma dh belagu.. so suma dh d mamam, so xsempat nak gambar.. pewut mesti d utama.. hahaha


sebahagian dr makanan mek owang pada petang ya.. nyaman ka x? of coz lah nyaman... barang free bah.. boss ciya.. hahaha xdala, memang lah nyaman.. puas aty wak bh.. gik pun harga pun bowk RM1++, xsampe RM150 lah..


towk adalah ketua kami.. hehehe Puan fauziah a.k.a kak 4.. pasal makan, tnya jak ngn ny.. ny taowk cne paling nyaman.. hehehe tol x kak 4? tyme towk, ny xduli agik pasal owang len.. mek owang swoh ny pass k mamam, ny juz mdh "xpat towk, bz mek towk" hahaha bz nk makan kak 4 ow?
towk Miss ummi fitri a.k.a kak ummi.. ny towk assistant kak 4 mun dlm hal makan.. hehehe tp, nasi puteh ny lah salu xabis.. hehehe diat tangan ny lowk, ketam.. sempat wak ny benti makan jp coz nk bgamba.. hehehe

Puan Nur Anisah a.k.a nor, tyme towk sedang berbadan 2.. tp, xkuat ne makan.. hehehe p ny towk ngn salu g seafood lah.. arum bulak, taowk ada laki ny ajak g makan seafood.. laki nya ngidam sebenarny.. hehe


towk, aku lah.. aku lah yang salu ngabis nasi puteh, aku wak yang salu ngabis k mamam.. hahaha besh bah mam... rugi mun xmam.. p ku paling suka butter prawn.. hahaha faveret aie..


miss anisha a.k.a acha, kuat makan wak.. p badan mek 2 xmowk jadi2.. hahaha ary2 mek 2 d tapuk k mam, p xwak jd2.. hahaha pix d atas towk, d amik k hp aku.. hahaha clear kan?


towk nor.. again.. hahaha lebih suka bgamba dr makan.. hehehe

xsaba kak ummi mowk mamam ya.. hehehe

kak 4 ngn xpat d kaco tyme makan.. mintak pass barang pun ny lu mungkas.. hahaha


p mlm ya, ada lebih wak k mam.. drpd mek owang membazer, mek owang tapau.. owang jd mangsa swoh mbak k mam d umah, tak lain tak bukan, mun xaku... huhu mbak ajak la.. rezeki jgn d tolak.. :p

yajak koh..


wasalam...

No comments:

Post a Comment