Monday, July 27, 2009

menziarahi band member ku..

saLam..

ari jemat n sabtu ya tewk aku menziarahi band member ku kat hospital.. ny sakit.. kecian aku ngn ny.. ny sakit buah pinggang.. n doktor ada mdh wak yang protein nya leaking.. kecian aku ngn ny.. patut lah aku diat kembang semacam.. rupa2 ny protein ny leaking..

towk lah upa atoy tyme ku agak ny..
upa kedak owang kat sunat.. hehe ne ndak ny pun benda kembang.. sian ku ngn ny.. mejin jak, bak kata ny, besa dh bijik ny.. dh da lukak2 gik ya.. cian ku ngn ny aie...


atoy ngidam kek lapis ada chesse.. cian wak ku dgr.. p bukan aku meli lah.. adik ku meli.. hehe tyme towk, aku blom gik terimak.. hahaha cian ngn aku.. hehe bila diat ny selera makan, suk wak aty ku.. ya la, owang lam hospital bh.. hehe


towk alip, adik ku gik diat hasil lukisan atoy tyme ny bowink2 kat hospital.. bak kata ny, mun bilit towk ny sowang, abis gta d mbak ny.. hahaha


atoy gik becerita ngn alip tentang sakit ny.. tapi, pa yang jelas kelihatan kat wajah ny tyme ya, gembira teramat happy, hehehe bukan pa, yala, ada owang mowk abas ny tyme ny sakit.. cmya bowk kawan kn? xla senang jak sama, after ya xmowk kongsi nk? fuck off lah mun kwn cmya.. huhu


cian ku diat ny.. mala nk makan ajak.. p yala, protein leaking, skt buah pinggang gik.. tedah na wak.. hope tak cepat semboh lah atoy ow..


towk arza.. kwn aku.. ku mintak teman ny ari ku abas atoy.. hehe malu ny nk bgamba.. ehem2, da owang slm tak za.. hehe

sempat wak aku bgambar ngn atoy.. lamak bh ny d hospital, campo ary towk, lebih dr seminggu dah cek in d ciya.. p bak kata atoy "mek lom sedia nk diat dunia lua..gik besh kat hospital" haha tulah tak toy.. hahaa

susah na wak muka ya toy.. hehe cian bh ngn tak toy..


towk ari sabtu ku agak ny.. towk lah ku diat ny ada upa owang sakit.. cian jak aku ngn ny.. tpon ku ny, tny ny mowk apa, ny juz mowk buah semangka ajak.. so beli lah buah semangka ngn ny.. pd masa yang sama, aku meli wak keropok lekor.. hehe aku yang mowk sebenarny.. ahaha

cian ngn atoy, mala jak ato "parking" hehe ne ndak, ngaco bh.. dh la kembang, ne x sakit ya..



towk, aku lah.. sapa agik nk? hehehe aku mowk amik pix ngn atoy gik.. p amik dr cermin ajak lah.. hehe

No comments:

Post a Comment