Friday, October 9, 2009

fridaY.... yes!!!!

saLam...

ary towk dh jemat dh.. laz keja.. sowk dapat ngando.. haha rtowk tewk, aku tersedar awal glak2.. kol 6 lalu cmya.. p aku xbgn terus.. malas ku nk bgn awal ilak.. haha aku tersedar coz aku tahan nk kemeh.. p ku still malas nk bgn.. so aku tdo lah agik sampe alarm kat fon ku bunyi kol 7.15 a.m.. bkn pa ku nk bgn awal, mowk iron baju kurong.. malam td ku lupa + malas mowk iron.. haha :)

after ku mandi, ku kemas lah sambil ku iron baju.. tetiba jak cgek msj dr bapak ku.. haha nya swoh ku k bas, ko ny ngah ato keta kat bengkel.. haha nasib ku bgn awal tewk.. mun xberebut2 jak lah aku.. hehe tp ku xk bas, ada kawan ku yang offer dirik mowk anta.. hehe thanx k? nyusah ko ya d pagi2 ary sedangkan ko ada clas wak pg towk.. hehe :)

ngantowk indah ku rtowk aie..xtaowk phl.. ahe ilak kah aku tdo mlm td? haha ne da nk? aku bowk kak anta bapak ku tewk.. igtkan ny ato radio kat keta.. cek2 ny ato benda len.. paksa lah ku dengar radio ku ya dengan nada owg seduk.. haha

ngah ary lak ku mowk mam pa ow?? lapa aie.. p xtaowk pa nk d mam.. huhu kak ummi mdh nsi beriani.. aku pa ow?? binggung2.. haha nk makan pun binggong.. haha ok lah, aku mowk ke jamban lowk.. skt perut.. shitness.. haha

yajak koh...


wasaLam...

:)

No comments:

Post a Comment