Friday, October 2, 2009

jumaat, jumaat, jumaat, or jemaT??

saLam...

hari ini hari jumaat a.k.a jemat.. pesanan buat kaum adam d luar sana yang beragama islam, boh lupak sembahyang jemat.. :)


ritowk, aku k baju kurong biru.. saja nk ngacak dirik.. (mmg kacak pun) haha bkn pa, mowk g open house umah nor ngahari towk.. mlm td ny dh tpon swoh dtg.. haha mun aku dtg ngahari towk, dh 3kali dh ku g umah ny tyme raya.. haha :) dh la pg td, aku g meli mee hoon sup yang d kirum leh cdak opis.. aku d guwo leh beberapa owang laki yang meli mee kat ciya wak.. p ku kenal sowang dr cdak.. ny pun perasan ya adalah aku, n ny muji aku manis k kurong.. haha ne ndak, aku g kede owang ya riya rock jak upa.. haha p awal pagi dh ku tetak ngn cdak.. lucu.. tp aku alu twun ahe lu.. haha ne ndak, kol 858a.m bowk ku twun, pa mee ku bowk jak siap rtowk.. hehe :) sampe opis, ngantowk ku... haha eran.. :)




lamak dh ku xupload pix terbaru.. pix atas ya pix lamak, tyme mek owang battle of d band.. kat boulevard, back 2 school.. hehe gamba ada baru, p kabel nk alah2 jak lupak.. haha kelucuan ada jak.. tyme towk, aku OK menjalankan kehidupan ku macam towk.. aku selesa dengan keadaan aku tyme towk..

"aku xpat nk terimak sapa2 tyme towk.. pintu haty ku juz for my family n fwen jak tyme towk.. ex?? entah.. bkn pa, tyme bgewek, suma bgs, dh break, d anok.. gne ku mowk terimak dlowk????"

eermmmmmmmmm......

lu betuka mud ku leh msj2 n pa yang ku pdh d atas ya... k lah.. mls dh ku mowk ceta... ku nk mokok lowk.. ku dh tuka rokok gik.. mls ku okok rock.. ku okok dunhill balit.. rock n rave byk kenangan... chaw............


yajak koh... wasaLam...

No comments:

Post a Comment