Tuesday, June 30, 2009

reunion dinner...

saLam...

REUNION DINNER
SRK GERSIK
BATCH 1993-1998

oN 28 juNe 2009, ex-student SRK Gersik molah reunion dekat victoria forest.. area sebelah sMk Tun abang haJi oPeng.. high skull ku lamak.. mun ekot kan plan, mek owang xmolah kat victoria forest.. becoz 2 gek kede yg mek owang dh plan mowk polah reunion xpat, mek owang trus pg kat area sekolah openG..

majlis bermula kol 730 sepatutnya.. tp ketua kami, miz La"teepah", xpat dtg awal coz jem terok coz hot fm kat sukma ria ariya.. tapi alhamdulillah suma berjalan lancar walaupun byk owang yang xsudi pergi ke reunion yang d adakan oleh mek owang..


gambar towk, student ompuan n cekgu ompuan jak.. dr kiri la"teepah", cekgu fauziah, asraniza, mas adilasari, farina, cekgu rashibah, stella dina n masrina.. yang dudowk ya, aku lah.. suma dh besa2 jak.. ada yang bekerja, ada yang seh blaja.. suma ya xmenghalang kita dr bejumpa sama dikpun.. ada yg dh kawen n mowk dtg.. tp xda owang jaga anak ny.. p semangat yang d perlukan..

towk lah muka2 student yang sudi datang ke majlis reunion ya.. owang laki 5 owang jak.. p yg paling respect la, mohd faitullah a.k.a keong coz ny sanggup datang dr mukah ke kch coz semata2 nk reunion towk.. ko ngn besh keong.. mun ada award, memang mek owang bg ngn ko..


dh bis mek owang mamam, mek owang koke lah.. besh aie.. suma sporting.. aku yang pemalu towk pun jd xtaowk malu.. hehehe tyme towk, teepah berduet ngn cekgu shahran.. xigt ku lagu pa.. p yang ku taowk lagu danggut.. p yala, teepah ya xmowk nk gelek.. hehehe


towk, cdak bgambar tyme makan.. hehehe aku ka? xda.. aku gik koke.. hehehe lamak bh xkoke..yala aku xda ctowk..

towk cdak geng laki bmba ngn cekgu.. suma owang diat ke tempat yang betol, tapi harun diat pa a? hehehe boh marah ron, guwo jak bh.. hehehe

after makan, after karaoke, mek owang betuka2 hadiah sama dikpun.. cekgu dh d bg mek owang hadiah.. p seem xda owang jak amik gambar cdak.. 1st, ina cabut nama, dapat nama aku.. so ina bg ngn aku.. aku towk pemalu ckit.. (hahaha muka diat) datz y aku tundok terimak hadiah dari ina.. hahaha muka mas n stella ngn mesti ada lah dlm setiap pix.. hehehe

towk, idar aku gik cabut nama n aku dapat nama masrina.. so hadiah aku, aku bg kat masrina lah.. lawak jak upa aku ciya.. hehehe ada gik muka mas adila n stella kat blakang ya.. ya ngn xmiss nk bgambar lah.. hehehe

after ya, masrina dapat nama stella rasa aku.. cdak len xda bg aku pix masrina wak.. so, xda lah pix masrina tyme ny bg hadiah kat stella..

towk after masrina bg hadiah ngn stella..n stella dapat nama mas adila.. so stella pun bg hadiah ny dengan mas adila.. diat blakang nun dolowk, sempat wak ina masok lam pix towk.. hehehe pa ndak ka nk d pdh ina ya.. hehehe

towk turn mas adila bg hadiah.. ny dapat nama ina, so ny bg hadiah ngn ina.. cm ina madah ariya "mas, mek taowk pa yg tak bg ngn mek" hehehe aku rasa lah, towk mest kes ny 2 g meli hadiah sama2.. ya masing2 taowk pa hadiah ya.. hehehe

oleh kerana ina dh bg hadiah ngn aku, n tinggal teepah n azlan jak yg lom betuka hadiah.. so ny 2 betuka hadiah sama dirik.. ya bowk pasangan.. hehehe :p guro jak bh teepah n lan.. bak kata teepah "aku espek, ompuan terima hadiah aku, tp xpala.." coba tak owang diat, kotak hadiah ny 2 azlan jaowh beza.. tapi, bukan besa hadiah yang mek owang ukurkan.. mek owang lebih suka keikhlasan sama dikpun..

gamba towk aku xtaowk bila n sapa amik.. candid.. hehehe aku nk merik blakang ya.. hahaha c harun nun gago mowk men pool.. hehehe p serius li, sengkol da jak men pool table ngak besa ya.. hehehe

apa2 pun, mek owang happy dapat temu ngn cekgu2 skolah rendah mek owang n rakan2 sabaya yang sama dengan mek owang mengharungi zaman skolah rendah.. happy bila temu cdak balit.. macam2 karenah jak mek owang dr dolowk pe nektok.. size badan suma dh btuka, kecuali aku, seh wak kecik.. huhu n bak kata cdak "tetak ny towk xpande betuka2 dr dolowk pe nektowk"... sapa d maksudkan cdak? aku lah.. hehehe

yajak lah kali towk..

wasaLAm..



No comments:

Post a Comment