Monday, June 8, 2009

seaFood... hehehe

saLam...

(aku akan menggunakan bahasa malaysia untuk cerita ini.. suka2 aku lah)

pada 13hb 05 2009, incorp constructioN sdn. bhd. telah pergi ke palm garden untuk menjamu selera.. bukan apa, site supervisor datang dr bintulu.. so we all pergi lah makan.. seperti biasa lah.. hehehe seafood... :P


before pg makan, we all sempat lah bgambar sekejap.. hehehe semua muka yang xsabar nk makan sebenarnya tu.. hehehe

sempat gak bergambar before nk masowk ke dalam palm garden.. hehehe



hahaha ini lah rupa aku bila mau makan.. faveret lagi tu.. butter prawn..

ini ketua segala-galanya... hehehe menikmati air kelapa pun sampai tutup mata.. hahaha jangan marah ya kak 4??

ini bang alik n abang ali.. yang pakai uniform tu, dia lah site supervisor..
we all yang cadangkan pergi makan kat palm garden sebenarnya..
ye lah, keesokkan hari nya, bang ali pun dh nak balik ke bintulu..

ini, student praktikal.. kuat gak dia ni makan.. hehehe
aku n acha ni lah yang sapu habis makanan..
tapi kan, badan xgak naik2.. maintain je..
hehehe

tapi kan, aku heran lah.. gambar nor xda lah..
:p
sorry ya?
picture kamu gagal d jumpai... sorry nor..


setelah kami menghabiskan makanan, kami pun balik lah.. hahaha nk wat apa lagi kan??

hehehe


yajak koh....


wasaLam....

No comments:

Post a Comment