Monday, December 14, 2009

A... A for aku.. haha

saLam...

artowk, juz aku n nor jak ada d opis.. kak 4 n kak ummi xda, cdak g kL marek, mlm towk blt.. atas urusan kerja.. hehe memandang kan aku tiada kerja, so aku akan mengUPDATEkn aku pun blog.. haha bowink doe..

so aku akan ceta apa yg blaku beberapa minggu, ari, jam yg lalu.. haha siyell da jak...

laz laz laz laz laz laz friday, aku n my geng g men futsal.. ahaha dh lamak dh la.. tyme raya aji ya tewk.. semangatness jak mek owang nk g men futsal.. haha lamak dh bh xmen futsal.. wah.. towk dh bln 12, sak ri raya aji ya bln 11.. haha ngn lamak lah.. bkn apa.. aku tgu gambar wak bh.. n kebelakangan towk pun aku byk keja.. beysa lah, nk ujong taun.. haha :)

raya aji ya tewk, mek owg men futsal kat sport planet jak.. amik dekat dengan suma owg yg tlibat.. haha kira rame wak lah mek owg.. cdak laki men 2 jam.. mek owg mpuan men sejam jak.. dh la player mpuan kurang.. haha 9 owg jak.. so mek owg men 4 sebelah.. sowang reserved.. hehe





towk lah sebahagian dr player mlm ya.. haha n dlm geng mpuan, mek 2 ina paling tua.. haha n nk len suma gik biak2.. haha lucu wak lah men mlm ya.. perey ngn tetak jak.. dh la kepak nk mampus.. mek 2 ina dtg2 lu men.. warming up ngn xda la.. haha ne ndak senak cmya jak pwut mek 2.. haha pix atas ya after men lah.. xdiat ka rmbut basah ada jak.. hehe



ini ina dh saia.. mek 2 bkazen.. haha dak member len suma angol ngn mek 2 coz nk alah2 jak bgmba.. mun owg megang camera jak, kompom muka mek 2 ada.. haha



ini ina n d geng.. cdak maka gik men.. gago wak nk gmba.. ata, atoy n ecko.. men jak tak owg nun dolowk.. boh gago bgmba.. hehe



suma dah kepakness tyme towk.. makin dak laki ya.. 2jam.. haha xbiuk pa men cmya.. n alex taowk da luka bedarah.. haha dpt xcarik aku lam pix ya? haha k bju as roma lamak.. haha



c? da gik muka mek 2 ina.. inilah BFF.. suma dh kepakness dh.. makin ina kah, muka dh merah dh.. rambut ku dh basah mena dh.. kedak owg mdi pun ada.. haha semangatness mek 2 ina.. ina k bju barca, aku roma.. rata2 yg men, k bju MU lah.. huhu xbesh.. haha



dlm pix towk, atoy kontrol ensem.. haha taowk da ny eksen2 bgmba.. haha mek 2 ina? haha mst lah ready nk bgmba.. haha pz n aron 2 2 nutup idong.. sapa kah bau ilak tyme towk? haha mowk owg xk bju ya nk? haha toy, bowh marah2 k? gurau2an semata2.. haha



wah... aron towk apa kejadah ny kah mowk siram aku ngn aek mineral ya.. gus kah lam mulut aku jak aek ya kedong aku haus tyme ya.. haha crazy+ness ada jak aron ya.. sut palak lak.. haha



manja ada jak upa c PAI LANG ctowk.. haha nama tewk gengster yg ada sifat perikemanusiaan.. hehe mek 2 ina ngn xmish lah nk gmba.. haha bak kata ku td, d mana ada camera, d situ ada kami berdua.. haha



ini ata, alex n ecko.. kepakness bh cdak kak berempas pulas men... haha alex pe bdarah kaki.. da diat lutut ny x? blah kanan.. tgn ata ya mendatangkan kompius ku jak.. haha enuff said bak kata pz.. haha



this is kong... bowk blt dr perak.. haha semangatness jak upa.. p aku xda diat cdak men la.. haha aku gik bz ngn ku pun.. haha



td ecko k bju, sekarang bju sudah tiada.. haha pz entah apa d diat ny ciya.. wajah ina ngn sentiasa ngadap camera.. haha



tak owg da diat penampakan x? haha itulah gentanyangan yg menyerupai pz.. ahaha maty ku leh pz mun ny baca towk.. haha d depan sali, dani.. ini dani sdah lamak dah ilang.. lepaking pun dh lamak xsama.. sudah buang batu, kayu, simen kamu dgn aku ya? haha



penampakan agik.. haha gmba aku alu xnampak lah tam penampakan towk.. haha xpyh edit2 gik.. ngn besh pix towk.. terer ko zy.. haha



inilah pix yg akan menutup post blog ku artowk.. hehe mls dh aku mowk naip gik.. haha ada keja ckit ku.. haha


p/s: geng, bila gik tewk??


yajak koh...



wasaLam...

No comments:

Post a Comment