Tuesday, December 29, 2009

lalalalalalala

saLam..




Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu walaupun tuk sejenak

Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua


Bila kulelah tetaplah disini

Jangan tinggalkan aku sendiri

Bila kumarah biarkanku bersandar

Jangan kau pergi untuk menghindar


Rasakan resahku dan buat aku tersenyum

Dengan canda tawamu walaupun tuk sekejap

Karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku


Karna engkaulah satu-satunya untukku

Dan pastikan kita selalu bersama

Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku

Dalam susah ataupun senang


Dapatkah engkau s'lalu menjagaku

Dan mampukah engkau mempertahankanku


Bila kulelah tetaplah disini

Jangan tinggalkan aku sendiri

Bila kumarah biarkanku bersandar

Jangan kau pergi untuk menghindar


wasaLam...

No comments:

Post a Comment