Thursday, April 16, 2009

saLam...

salam kepada semua pembaca yang membaca blog aku ini.. hari ini aku akan cerita apa-apa yang terlintas di kepala aku dan apa yang sedang berlaku pada aku sekarang..

ya, memang sudah lama aku tidak update blog aku ini.. bukan apa, aku terlalu sibuk kebelakangan ini.. sibuk apa? entah la.. aku sendiri pun x taowk.. hahaha pelik kan cara aku update blog aku hari ini? entah la, aku rasa mau begini hari ini.. :P (aku boring sebenarnya)

sekarang, aku di ofiz aku.. ya, aku sedang kerja.. kerja apa? kerja di salah sebuah construction company.. tapi, sekarang aku x ada kerja.. bukan sekarang saja, tp selalu nya memang x ada kerja.. hehehe entah lah.. aku sendiri x paham.. :P

hari ini, cuaca kurang baik.. pagi td, hujan.. aku sendiri malas mau bangun pada awal nya.. tapi aku berusaha untuk bangun kerana aku kerja.. kalau x, malas aku mau turun tyme hujan2 begini.. sejuk sungguh aku hari ini.. pergi kerja pun aku pakai sweater.. tapi maseh jugak aku sejuk tahap dewa.. E-kon 25'c saja.. tapi sejuk nya macam 16'c.. rasa mau demam pun ada... tapi aku xmau demam.. mgu depan aku mau pergi KL.. mana boleh aku demam.. :P aku harap aku tidak period tyme pergi KL.. bukan apa, kalau aku period, badan aku selalu lemah.. :( aku lebih suka tido tyme period.. aku harap aku x period tyme pergi KL..

entah apa yang aku taip.. aku pun xtaowk.. macam boring sudah.. entah lah... aku maowk edit gambar, tapi aku kekeringan idea.. aku maowk men gem, semua gem dah aku men.. aku mowk edit profile friendster ku, tapi baru saja semalam aku update profile aku.. bowink ny aku..
:P


entah lah....

aku pun xmengerti..

bantu lah aku sekarang...

aku keboringan...

hahahaha


yajak koh....

wasaLam...

No comments:

Post a Comment