Thursday, April 30, 2009

triP 2 kL..

daY 1 ( part 1)

saLam..

pada 24 apriL ya tewk, mek owang (incorp construction's staff) telah d sponsor pergi kL oleh boss mek owang yang baik aty, En. Rosli Nordin.. tiket penerbangan, hotel & transportation d sponsor leh En. Rosli.. so, mek owang amik murah, mek owang makey air-asia ajak.. and flight mek owang pukol 9.40 pagi, hari jumaat.. so mek owang xkeja lah ary ya.. hahaha


dari blakang sali ya, kak fauziah a.k.a kak 4, nor, kak ummi, makcik.. abang alik, xmowk bgmba tyme towk.. hehehe gmba aku? jp2.. ada... pe fedup tak owang diat muka aku lak.. hahaha

towk, aku n acha.. xpat mek owang gmba 7 owang skali.. hahaha xda owang amik gmba.. so mek owang ekot turn lah bgamba.. suma pix towk, make hp jak.. camera da d mbak.. p xd pakey.. hahaha

sempat wak lah mek owang bergamba... xkira d mana jak... after mek owang cek in, mek owang g lah bekfaz kat marrybrown d epot ciya.. aku xmkn byk ilak lah pg ya.. takut sakit perut bh... hahahaawan2 dari tingkap sebelah nor..







atas ya tewk, sebahagian pix yang d amik tyme lam belon (kapal terbang)... sempat kan mek owang bgamba? hehehe aowkla, mek owang towk, 7 owang pergi kL.. 6 ompuan, sowang laki.. trip 2 kL towk d ketuai oleh kak 4, dan d bantu oleh kak ummi n makcik hasnah ( cleaner mek owang).. bang alik (opis boi) , nor, aku (u-uL) dan acha ( budak praktikal) juz ngekot cne2 jak cdak pergi.. hahaha



dlm belon pun mke owang sempat bgmba.. aku, acha n nor, dudowk d 8D, 8E, 8F.. kak 4 & kak ummi d blakang nor n acha.. makcik, dowk depan, bang alik pun depan wak.. p 2 2 xsama tempat.. hehehe kak 4 eyh, ngn xpat d tapok lah bunyi ny tetak.. lam belon pun ny molah kedak lam opis.. hehehe aku yang tertido alu terbangun lu dengar tetak kak 4..

sampe jak d LCCT, mek owang gik gago dengan masing2, so xda lah nak bgamba.. hahaha so, mek owang make bas, g kat kL central.. slm bas, aku sempat bgmba lah sebelom aku menutup mata kerana aku ngantowk.. hahaha aku suka tdo.. so, jgn eran lah mun dlm ceta towk akku mala jak tdo.. hahaha

towk muka kepak, ngatowk n mowk tdo.. hahaha

mek owang diam kat palace hotel jak.. amik dekat dgn kede2 kain yang d sekitar ny.. beysa lah, mek owang towk dtg nk shopping jak.. hahaha dalam bas, owang yang keja kat palace hotel ya mala jak tpon tanya mek owang jd xdiam ciya.. eran, mala jak tepon.. maka owang mdh KOMPOM bh... sot da jak.. sampe jak kL central, mek owang bebut lah nk g kat hotel.. so, mek owang towk kira 1st lah nk make komuter n LRt.. cam dolowk, dak kak 4 n kak ummi pg kL, cdak k texi.. so mek owang dh upa owg blurr jap.. hahaha sepatutny mek owang amik LRt, p mek owang makey komuter.. alu jaoh lah jalan mek owg.. dh la berempit ngn owang... aku mbak brg ku gik.. :P berat aie.. sempat wak lah aku bgamba lagik.. hahaha owang len, gago nk cari hotel after kua dr komuter, p aku leka bgamba.. hahaha


muka kepak..


tiket komuter... :P


muka kepak mbak beg berat.. p sempat bgamba.. hahaha



ceta towk akan bsambong dlm day 1 part 2.. aku gik bz towk.. :P


yajak koh...


wasalam...

No comments:

Post a Comment