Monday, September 28, 2009

chenta palsu??

saLam...

chenta palsu??
memalsukan chenta???

nope..
aku mmg jatuh chenta dengan ko..
yup..
jatuh chenta...
tapi aku xberhak menerima nya...

palsu??? nope... sememang nya aku bena chenta ko.. tapi terlalu awal aku menerima ko.. sbb aku xkan paham dengan aku.. ko xmaafkan aku? terpulang.. aku xkesah.. yang aku taowk, aku dh mintak maaf.. sampe maty ko xmaafkan aku? terpulang.. sedangkan nabi ampunkan umat..

"sebaik2 manusia bleh berubah menjadi sejahat iblis" ya lah yg ko mdh dengan aku.. ko mdh aty ku busuk? ko mowk aku teruskan ary2 yang akan berlalu dengan kepura2an ka? bukan kah ya lebih menyakit kan?? aku xsanggup, datz y i'm letting u go.. i shouldn't accept u.. i shouldn't giv u hope.. ko nk anowk aku? silakan.. aku xkesah.. lebih sakit gik if aku teruskan semua towk..


yajak..

wasaLam...

No comments:

Post a Comment