Monday, September 28, 2009

kisah ku? entah..

saLam..

kisah ku umpama ceta my sassy girl.. yup, aku belom semboh agik... memang aku dapat melupakan diriny, F (bkn nama sebenar) tapi, semua ny perlukan masa.. yup, MASA... aku dapat terimak hakikat, yang F dengan aku dh xda papa gik, n aku dapat terimak hakikat yang F xmowk bekonteg dengan aku gik.. aku xkesah.. aku ok.. F da life ny pun , n so do i.. aku xpat lupakan ny dalam tempoh terdekat towk.. n xpat melupakkan ny bkn bererti aku ingin kan diriny.. BUKAN.. juz bila pg ke sesuatu tmpat yg mek 2 PERNAH pergi, tyme ya lah aku akan igt.. TOLONG JANGAN SALAH PAHAM.. aku dalam proses melupakakan dirinya...

aku xmowk nk bulak aty aku dengan menerima seseorang terlalu awal.. yup, terlalu awal.. bowk jak break, aku terus terimak.. aku sa, mistake aku.. sepatutnya aku harus berkawan dolowk.. aku xmowk perkara cmtowk berlaku.. yup, OWANG SALU XTAHAN DENGAN PERANGE aku.. mun dh lmk kawan, bowk PAHAM n bowk cdak TAOWK.. aku xthn mun owang yang merajuk2.. aku mmg xthn.. aku xsuka d kongkong.. aku XSUKA.. aku xsuka owang banyak tanyak.. aku xsuka.. AKU XSUKA...

cam ceta my sassy girl.. lebih kurang macam ceta aku.. juz ceta ya tunang ny maty.. tapi ceta aku, aku blom gik betunang, juz break ajak.. ceta nya, c ompuan ya akan mbak owang laki yang hadir dalam idup ny after kematian tunang ny n do wat ny ngn tunang ny polah before tunang ny maty.. cmya wak aku.. tapi hakikat nya, aku belom semboh gik, sama dengan ceta ya..

i'm so sorry... i have to let u go..


yajak...


wasaLam...

No comments:

Post a Comment