Monday, September 28, 2009

i'm sorry... ternyata aku belom semboh..

saLam...

salam aidilfitri ku ucap kan kepada semua...



aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

aku xpat nk bulak dirik ku pun..
aku xpat nk madah aku dh semboh sepenuh ny..
aku xpat....

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

maybe terlalu awal aku menerima..
maybe terlalu awal aku membuka pintu haty...
maybe terlalu awal...
terlalu awal...

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

aku xdapat nk teruskan hubungan macam towk..
aku xdapat nk teruskan kisah kita macam towk..
aku xdapat...
xdapat...

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

aku belom semboh sepenuhnya..
aku belom ada kekuatan untuk menerima kehadiran dirimu..
aku belom pulih...

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

aku terpaksa melepaskan kau pergi...
aku akan mengundurkan diri...
aku xpat nk bulak dirik aku pun...
aku xpat nk madah aku OK sedangkan aku X..
aku xpat...
aku xpat...

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...

sekiranya diri mu mseh mowk bkawan dengan aku, SILAKAN..
aku xkesah...
tapi, sekiranya diri mu xmowk, aku xpaksa...
yalah..
daripada aku bulak dirik ku pun..
daripada aku terus memberi harapan yang belom pasti ada...

aku mohon maaf...
aku mohon maaf...
aku mohon maaf...


yajak wat masa towk..

wasaLam...

No comments:

Post a Comment