Tuesday, September 1, 2009

hidup mesti d teruskan.... :)

saLam...


seperti yang aku padah atas nun, hidup mesti d teruskan.. :) aku xtaowk pa hubungan mek 2 sweetest drugs tyme towk.. yala, seh gwek ka mek 2? seh kapel ka? eyh2, sama jak maksud ny kan? break ka dh kita? p ku sa GANTUNG... gantung wifout tali.. entah lah.. nk kata ada msj, xda.. riya aku da msj.. p cgek ku msj, ya jak lah d reply.. erm.. biar lah.. kali sama2 dh da owang len li.. p padah lah ow, mun dh da owang len wak.. cam aku bh, PADAH... DH BAH AKU MADAH KU DA OWANG LEN...

erm... p aku teruskan hidup aku.. walaupun ko xda d cc aku, aku teruskan jak hidup ku.. "bibir tersnyum menutup jiwa yang luka.."

erm.. dh la.. malas lah aku mowk pikey lowk tyme towk.. yang aku taowk, ada owang yang maseh care n sayang ngn aku..


yajak koh.. aku mowk balit.. dh 43o dh jam.. :)


wasaLam...

No comments:

Post a Comment