Tuesday, September 15, 2009

seLamaT harY raYa adiLfitRi..

saLam...

1st of all, aku mowk ucap seLamat hary Raya aidilfitri dengan suma owang.. n aku mohon maaf sekiranya aku ada nyakit aty tak owang ( memang ada pun) , ter- teKOk d daie (towk pun ada), ter- Tampar d pp (ada ka x ow?) , Ter- sepaK d kaky (ada towk..) , Ter- Pecah kat muka (haha) , ter- tumboK d badan.. ( towk pun ada) :) aku menyusun sepuluh jarik (tangan ajak k?) memohon maaf dengan member2 yang lamak dh ku kenal.. :)


*sekadar hiasan*



2 ary gik tgl keja.. jemat dh start cuty dh.. p dlm minggu towk, aku ngntowk ilak2.. marek pun ngntowk.. rtowk pun ngntowk.. haha aku pun xtaowk phl.. :) tyme towk pun aku ngantowk ilak2.. dh la dr marek aku mala jak bersin.. bak kata owang sarawak, bekasik.. haha sakit nyawa ku mala jak bekasik.. huhu tensen bh..



*sekadar hiasan*


xlamak gik raya ow.. ngn xberasa lah.. p taun towk, bg ku sunyik jak.. mud nk raya pun xberapa.. haha entah lah.. kek raya gik aku xmolah taun towk.. dolowk, tiap taun, KOMPOM aku yang bejaga molah kueh.. yala, owang len xpande molah.. arap aku n mak ku jak.. p mak salu molah tyme siang, aku molah tyme malam, after blt keja n sungkey.. p towk, aku xmampu nk bejaga molah kueh.. tyme towk aku xmolah kueh gik aku mala ngntowk.. haha :) cmne ndak ka mun aku molah kueh.. p ciyes, malas ku taun towk.. suma men beli jak..



*sekadar hiasan*


dh la umah lom ku kemas mena2.. dak adik2 ku xpat d arap.. pecah muka lak.. haha epppp.. bowk kak mintak maap atas nun tewk.. haha xpa.. haha :) rtowk aku akan BZ hal opis.. hehe pg td bz ngn kad raya.. boss aher ilak sowh mek owang tulis n pos kad raya.. haha so mek owang anta dengan owang2 terdekat saja.. :) ngahari towk, bz ngn kek gik.. dowh2.. 2 ary bz ngn kek.. pa k boss mbak KL sowk ary.. 20 gek.. p ngahari towk amik 10 gek gik kek.. marek dh amik 10 gek.. huhu kakya packing gik.. hehe maka keja construction, p gago hal cmtowk.. haha :) lucu.. :)



*sekadar hiasan*

anyway, selamat hary raya aidilfitri.. :) maaf zaher n batin.. :) aku mowk ilek lowk.. bowk kak g jamban tewk.. haha :) kakya mowk mikey pa nk k ku mkn pastowk.. ahaha aowk, ku xposa.. :) oklah.. lak2 ku update gik.. hehe :)

seLamat hary raYa adilfitri...
maaf zaher n batin...




yajak koh...

wasaLam..

No comments:

Post a Comment