Monday, August 10, 2009

1pm.. kfc SP..

saLam..



people come, people go.. haha xdapa lah.. saja jak ku mdh cmya.. bukan apa, yang aku eran td, tyme ku dowk kat kfc sp td, aku dowk dekat dengan pintu masowk kat atas ya.. asal owang limpas bahagian debah nun, mest cdak layap nangga aku.. eran aku aie.. mcm lah xpnah diat owang jak.. hahaha buduh2.. xkira laki ka, ompuan ka, tua ka mudak ka, mest layap diat aku.. pahal ka? xda owang len kah k diat? byk gik owang d ciya, knk aku wak d diat??? hahaha fuck off lah!!! (sambil ku makan zinger burger ku.. hahaha)



sa ku nak agak jak owang yang lalu lalang kat debah ya sambil merati aku.. bkn pa, aku nk tnyak bh, phl cdak diat aku cmya ilak... mowk taowk bh.. aku taowk lah aku towk, xkacak, tp aku xlah huduh ne.. sedap mata memandang jak.. muahahaha kelucuan...

c??? sedap mata memandang kan? hahaha :) aowk la, hampey ku tlupa, berat ku dh bertambah ckit.. hahaha aku bjaya menambah berat bdn ku.. ne ndak bertambah berat ku.. setiap 2 jam, mesti aku lapa.. hahaha ny dh dtg, ny agak aku.. :) happy? of coz lah.. :)


wasaLam..

:)

No comments:

Post a Comment