Thursday, August 13, 2009

tyme to ngerepak....

saLam..

kali towk, aku nk ngerepak lowk.. hal ary marek.. semua ny berlaku after aku balit dr keja.. balit jak aku dari keja, aku lu mungkas lu bila dh masowk lam umah.. pa adik ku pah, paloi ilak.. skati jak nya nk ngoreng sosej aku.. lelah jak aku meli k ku suntok2 sebebarnya.. p ny ilek2 jak amik n ngoreng.. sapa xmanas.. bukan aku nk berkira pasal makan, p mun ny gak, barang nk d beli ny, pernah ny diat mek owang amik??? ngajak owang mkn pun xda.. ya ngn KENYANG SOWANG lah.. hye pah, mun dh xda, buat cara xda.. boh nk blagak.. gago jak nk ngoreng barang mkn owang.. maka kita sama2 keja, sama2 meli barang ya bh.. mun ko dh abis, beli lah gik.. or makan lah benda len.. boh lah gago nk mkn barang owang!!!! ko ya berkira ilak ngn aku.. datz y aku BERKIRA2 K KALKULATOR wak ngn ko.. cibai lu!!!

Insults Myspace Comments
MyNiceSpace.com

cgek gik swoh ku manas marek.. serbok detergen a.k.a OMO aku k ku cuci baju pun ko nk bedal ka??? maka kita sama2 meli OMO bh.. yang aku eran, ko meli OMO pack kecik arum bulak nk seringgit cgek eyh, p yg ku ERAN mena2, knk lah OMO ko xpande abis2 ow???? OMO aku gik yang abis.. sedangkan aku nesah 2 kali seminggu jak.. ya pun ary rabu ku nesah 3 gek bju uniform ku, n ari sabtu aku nesah semua barang aku... FUCK OFF LAH KO PAH!!!! beli lah OMO dikpun ow!!!! jgn lah ko nk make OMO owang ajak eyh!!! sama2 keja bh!!! cibai2!!!!!! kali OMO ko ya magic nk??? d pake2 xpande abis2 nk??????????? sial da jak ada adik cam ko!!!!!!!!!!

Insults Myspace Comments
MyNiceSpace.com

aku xtaowk lah phl mud ku xberapa bgs marek.. sampe aku bertengkar mulut ngn mak ku marek pa tegal pu3 tewk ey.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku ngn xpat kontrol marah aku.. sowie mak a??? bukan sengaja ku nk betengkar ngn tak marek.. huhu sowie ya ma?

Sorry Myspace Comments
MyNiceSpace.com

No comments:

Post a Comment