Monday, August 24, 2009

hari yang baru atau maseh hari yang lama?

saLam...


lamak wak dh aku xupdate blog ku since aku jatuh sakit ari kamis ya.. yalah.. tyme ya bowk ku taowk, sapa yang bena2 SAYANG ngn aku, sapa yang ESKEN2 CARE ngn aku..

yala, aku balit jak dr klinik ary kamis ya, aku tdo lu xsedar2 pe ary sabtu.. hehehe bukan sengaja aku mowk tdo, p aku terlalu lemah.. (xmkn ubat, ne ndak lemah) kepada sesiapa yang msj aku, call aku yang BERCARIK dgn aku tyme ya, sowie a? mek telah mnyusahkan aty tak owang jak.. dear, sowie mek telah swoh tak ssh aty.. sowie..

erm, to u.. now me taowk.. yajak lah.. NOW ME DH TAOWK...

.....
......
.......
........
.......... dh, enuf about u..


now, aku dh beransor chat.. aku hope aku chat.. yala, sak aku xmembimbangkan aty ny agik..


yajak koh..


wasaLam....

No comments:

Post a Comment