Wednesday, August 5, 2009

now u're gone.....................

saLam....

to my dear fwen...


aritowk xda gik aku sa nk tetak.. nk senyum.. hary towk ku mulakan ary ku dengan suram jak.. xda senyuman terus yang terukir kat muka ku towk.. entah lah.. sedih ku coz aku kehilangan seorang teman.. teman yang hadir bila aku perlukan seseorang untuk mengembali kan senyuman aku lamak towk..

nektowk, ny xmowk kawan aku gik.. cdeh gilak2 aku.. yalah.. dolowk mek 2 sama skolah.. senior aku.. p pa dh jd? bowk nk appy aku bkwan ngn ny.. selesa aku bekawan ngn ny.. p aherny???

mampu kah aku tersenyum agik? andai ku dapat tersenyum, adakah indah gik senyuman yang aku lemparkan? sama kah makna senyuman aku??


to my sweetest drugs, erm.. boh byk tanyak if baca post towk.. biar jak k.. boh swoh aku terlukak agik dengan bertanyakan hal towk... thnx 4 understand...

wasaLam..

:'(

No comments:

Post a Comment