Monday, August 3, 2009

fikiran becelaru....

saLam...

towk dh kali ke brapa ndak ka aku post sumthing lam blog ku.. fikiran aku serabut.. jantong ku bedebar2 jak.. entah lah pahal..

to my sweetest drugs..
knk me sa ta xcam dolowk gik?
knk me sa u kin jaowh?
dh la u keja jaowh..
masa pun terhad mowk bsama...
mun keluar pun mst kejap..
arrrggghhhhhhhhh...
msj pun u jarang..
bila me msj, u mdh u bz..
call apatah agik nk?
dolowk, bila bgn, mst da msj..
now, dh da keja, u msj twun jak..
ermmmm...
u polah cm ya..
me ekot jak lah rentak u...
my fwen jarang diat ta klua...
sampe my fwen tny, "ko single ka gwek owg??"
arrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh...
sakit palak ku....


to my dear fwen...
thnx for b there 4 me..
thnx for understand..
thnx...
thnx...
thnx....
i mish my dear fwen....



post towk maybe akan melukakan semua pihak.. bkn aku sengaja mowk lukakan haty kesemua pihak.. tapi, semakin aku pendam, semakin ya aku sakit..

maafkan aku my sweetest drugs..
maafkan aku my dear fwen...

sesungguh ny aku xmowk melukakan kedua2 ny sekali...
if tak owang terluka, aku memohon maaf...

-luahan-

erm, layan lah lirik lagu towk..

buat ku tersenyum......

Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring
Di pelukan mu, walaupun untuk sejenak
Usaplah dahiku, dan kan kukatakan semua

Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku, dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun untuk sekejap
Kerna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

Kerna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kerna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukan engkau pertahankanku



layan lirik towk wak....

tunjukkan aku..

Tenangkan resahku,
Saat langkahku terasa berat,
Teduhkan jiwaku,
Saat matahari bersinar terlalu pijar,
Karena dirimu satu -satunya yang kuandalkan,
Saat diriku tak mampu berdiri di sini sendiri,..
Ceritakan sayang,
Hari-hari yang t'lah kaulalui,
Katakanlah sayang
Semua hal yang kaubenci dari diriku,

*Cobalah... cobalah...
'Tuk mengerti keadaan ini,
Aku rapuh... saat kau tinggalkan,

c/o
Tunjukkan... padaku...,
Kau s'lalu mencintaiku,
Jadilah pelindung bagi sayapku,
Aku berjanji..,aku berjanji,
Selalu menemani langkahmu,
Dalam setiap helai nafasmu,..

Bangunkan tidurku,
Bila kauterjaga lebih dulu,..
Dan bergegaslah sayang,
Kita isi makna indahnya hari ini,



wasaLam.....

-maafkan aku-

No comments:

Post a Comment