Friday, August 14, 2009

jumaat yang indah...

saLam..

ary towk ari jumaat.. jam dah kol 2suku.. n d luar nun ary ujan lebat.. sejowk dh aku lam opis towk.. sambil lah aku dengar lagu LOVE STORY dari Taylor Swift.. windu ny ey... :) mek windu tak aie.. tak windu mek x? hehehe :)

towk lah baju yang aku pake rtowk.. yala, ary jemat bh.. so mek owang k bju kurong.. :) sekali seminggu jak bh.. hehehe

after lunch td, aku dari td coba ngabis men gem ku yang sak aty ku.. susah da jak level 7-9.. pasya, game over.. paksa mula gik dr level 7-1.. sik sakit aty pa ku.. hahaha



p/s: sila click 4 lebih besa.. hahaha

gem towk lah d layan ku dr ku kak mkn td.. hahaha hidden wonders of the depths 2.. hahaha

level 7-1 senang lah ikit.. coz ny men swap jak.. ilek jak nk men ny.. hehe

level 7-2 towk ku xska.. p level 7-2 towk kira ok ckit.. nk 7-9 yaka, MUNOH ada jak.. tensen jak aku men ny aie.. hahaha


towk level 7-3.. paling senang lah.. hahaha :)



towk level 7-4.. ada ketam wana kuning.. hahaha ketam bongok.. hehehe :)

men towk sebenarny, guide kan ketam merah ya g kat treasure chest ciya.. kakya, mun da nk blok2 wana ijo n biru, swoh ny xda kaler.. hehehe cmya jak sebenarny.. hahaha

level 7-5, 7-6, sama jak.. men swap ajak.. hehe senang bah itu... tapi level 7-7 len kit.. ny collapse tile matches..


ny mowk at least 3 gek sama bowk pat ny ilang.. hehehe :) level 7-8 senang, ny swap jak.. p level debah ya munoh aku.. caken da jak..

towk lah level yang salu swoh ku men dari baru gik, dari level 7-1.. caken level towk.. ny men group tiles.. mowk guide c ketam ya, g kat black hole nun.. tapi, suma jln kenak blok.... caken da jak.. hahaha dh brapa kali aku paksa ulang men towk.. hahaha

c?? lmk da ku men, ketam ku nyangkut ciya ajak.. hahaha tp suma benda blok aku jeraya.. xtensen apa aku.. hahaha



c???? alu tyme out!!! nsb da cgek life gik.. mun xkah, dowh2 paksa men dari level 7-1.. hahaha tensen da men towk aie.. hahaha p besh la.. skt palak men gem towk... hahaha

hahaha aku sudah berjaya.. hahaha at laz.. dpat wak aku abis ny.. arum bulak eyh, sakit dh burit ku mbak dudowk dr ngahari td layan men gem towk.. hahaha p xpa.. aku dh bjaya mecah 7-9 towk.. hahaha

cukup lah aku mdh yang aku dh bjaya masok ke level 8.. hehehe level paling susah lah tyme towk level 7-9.. p kak ummi mdh, level 10 ka ssh wak... hahaha lak la smpe level ya.. hahaha


oklah.. yajak ku nk mdh.. mls dh ku mowk naip.. bkn pa, nk balit bh.. hahaha mlm towk temu ngn ny.. g umah kwn ku kat perumahan.. :)

wasaLam... :)

No comments:

Post a Comment