Tuesday, March 31, 2009

2 days wif Kak N..





saLam..

ary jemat ya tewk.. kawan ku datang dari sibu.. nya g kuching atas hal keja.. hehehe nama nya kakN.. mek 2 kenal dari friendster, kakya lu kenal lam facebook gik, kenal mengenalkan diri masing2 kat dalam myspace.. eh? ada ka? hahaha tapi yang for sure, mek 2 kenal dari friendster, facebook kakya mek 2 kenal lebih2 gik kat ym.. hehehe

aku n ono mbak Kak N n Abg ejal raon2 lah.. n atas pemintaan kak N, ny mowk makan mee Kolok, so mek 2 bcari mee kolok.. mula2 tewk, g kat family cafe.. shitness.. xda indah mee kolok.. so mek owg tuka plan gik.. mowk cari mee kolok.. so mek owg g kat kedey kawan mek owang pun, kat hardy dahlia.. tempat yang selesa 4 mamam n lepak.. hehehe so kak N n abg ejal mam mee kolok.. xsangka wak, olah kak N gila wak, ranggat wak cm aku.. hahaha

after ya, mek owang g seberkas.. kak N nk meli bateri hp nya yang dh pragnent.. kembong jak upa bateri ya.. hehehe dh beli bateri ya, mek owang g meli eskrem lowk.. mek 2 ono mowk share ngn kak N n abg ejal eskrem yang mek 2 suka..hahaha after ya, mek owang g kat waterfront ciya.. kak N nak meli gelang itam cam aku pake 4 adik ny.. adik ny minat gelang cmya wak duhal.. hehehe after ya, mek owang balit sa nya.. aku anta kak N n abg ejal kat hotel yang cdak menginap..

next day, ary sabtu.. kak N msj aku tanya kol brapa india street ttp.. so aku assume yang kak N mowk g kat india street.. ya c ono ya, lambat ada jak.. kit nk kol 5 bowk agak kita.. manas wak sa nyawa.. yala, kawan dtg dari jauh bh.. hehehe p xwak manas ne lah.. hahaha ny paham perangey aku bh.. so no big deal kan oNo? hehehe after mek 2 g amik cdak kat grand magerita, mek owang pegi kat boulevard.. kak N mowk cari kasut converse.. sian ngn kak N, kasut yang ny mowk, xda size ny.. hehehe xpa kak N, lak tak ngirum ngn mek jak bila mek g KL.. hehehe


after ya, kak N n abg ejal mdh ny lapa.. ny mowk makan ayam penyet.. so mek owang mbak nya kat raja ayam penyet (sebelah lot 1 ya bha).. tyme ya bowk mek 2 gago nk bgamba.. yala, kenangan bh.. hehehe p besh lah lepak ngn kak N.. cam kakak dikpun jak.. hehehe sporting da jak.. :P ny madah ayam penyet nyaman, p pedas ilak ny pun sambal.. hehehe after ya, mek owang d kejutkan leh cgek berita.. sedara kak N nk diam d Kuching mowk agak nya d grand magerita a.k.a holiday inn.. so bebut lah mek owang mamam..



after ya, mek owang balit ke grand magerita, n then, kak N gak sedara nya yang dtg.. so tggl lah aku, ono n abg ejal kat lobby hotel ya.. sekali diat jam, dh nk 830 pm.. earth hour eyh.. grand magerita pun dh ready ttp suma lampu cdak.. besh jak diat grand magerita gelap gulita.. hahaha p yala, kerek kanan, byk building yang maseh nyala kan lampu cdak.. kampong d seberang pun sama wak.. (shitness, kampong aku pun terang wak) xda terus ku diat cdak ttp lampu.. :P biar pun lampu kat grand magerita ttp, n terang pake lilin ajak, semangat aku nk men pool seh wak mbara.. hahaha mek 3 men pool dalam kegelapan.. hehehe xla gelap ne.. gik dapat d diat suma bol2 ya.. hahaha


aku xingat la sapa menang.. tapi, laz game, aku menang rasa aku.. haha lawan ngn bang ejal.. kak N xpande men duhal.. bila d ajar, teringat aku dikpun dolowk, tyme mula2 bowk nk blaja men pool.. hehehe lawak juak la.. p part brgamba men pool, kak N lah bebakat semula jadi.. eksen da jak men pool.. hehehe sempat posing gik ya.. dowh2 kak N.. lawak da jak.. bukan aku mwok anowk kak N, p kak N besh, lawak, sporting, ranggat.. hahahaha mish u kak N.. after men pool, bang ejal mdh ny mowk tdo.. yala, esowk (ahad) flight cdak kol 10pg bh.. hehehe so mek 2 ono chaw dari grand magerita n nyambong pelawan pool mek 2 kat monster tounge.. hehehe p ku xigt sapa menang.. hahaha beysa lah kan, aku towk short term memory.. huhu mudah glak lupak.. after ya, mek 2 balit.. n aku balit tdo..




-the end-

No comments:

Post a Comment