Saturday, March 7, 2009

its all about the money honey!!!!

its all about the money...
money...
money....
money......
mejin jak mun tiap bulan nerima duit byk towk..
shiyooooooooooo...
nyaman palak ey...
ary-ary ku shopping..
ary-ary ku men pool...
shit da jak..
mun rm10,000 towk bg kat aku...
fuyooooooooooooo....
nyaman palak ku ey...
p yala..
kejap jak aku ngabis rm10,000 towk..
ku kuat belanja bha..

towk bowk jak rm7,000...
dowh2....
besh eh...
adakah aku mata duitan?
huhu
bukan... tapi tanpa duit, kita xpat molah papa..
so kita perlu duit..
MONEY...
MONEY...


kan bagus boss bagi duit towk kat aku...
hahahahahaha
aku hanya dapat bergamba dengan duit sebanyak towk..
tapi aku belom dapat memiliki duit sebanyak towk..
gik jaoh pejalanan aku untuk dapat duit sebanyak towk..

rm 10,000.....
bukan aku pun....
duit towk k derma ngn mangsa kebakaran kat kpg sunge bedil..
huhuhu
p cukup lah begamba jak ngn duit towk..
someday, ary2 aku mowk terima duit byak cmtowk..


tapi aku bukan mata duitan..
aku juz love money...
its all about the money...
pergi jamban gik perlu duit walaupun 20sen..
huhu
so aku pun perlu duit untuk idup...
entah apa2 yang ku kerepak kah..
aku xda idea sebenarny..
p suka jak nk post2...
huhuhu
sekian...
hahahaahahhaahhahahahahahaha




No comments:

Post a Comment