Saturday, March 7, 2009

entah la.. aku pun xpaham...

salam....

kali towk aku xtaowk apa nak di post.. yalah, kadang2 nk post sumthing, lak nyakit aty owang len.. mun xpost camya, owang pikey lain lak.. susah bha.. so, knek towk, aku sa ku nak post sumthing yang akan swoh owang senyum jak baca pa nk di post aku..

Bowk kejap tewk, adik ku bercarik dengan makanan ringan.. yala, jam dah kol 1.17 am.. tyme towk pewut da la lapa ckit n tyme towk wak besh ngunyah makanan ringan.. huhu ermm... pa makanan ringan ow? adik ku madah, mun makan keropok, beysa glak nk d makan ny... lagi pun, ny madah kede dh tutup tyme towk.. gila wak nk carik kede tyme towk.. mun umah dekat ngn kede xwak hal.. towk umah sama level ngn parkson... huhu dh la ujan luar nun.. alu lah adik ku madah, da cgek jak makanan ringan yang tinggal and senang d dapati d umah towk.. tak owg mowk taowk apa makanan ringan di maksud ny? adakah patut ny swoh makan KAPAS.. ny madah KAPAS paling ringan.. so y not makan kapas jak? hahaha sa'al wak adik aku ya.. hahaha

p/s: cerita towk saja jak pake owg yang mmbaca senyum jak.. :)

No comments:

Post a Comment