Wednesday, March 25, 2009

hilang....

SaLam...

aku xtaowk camne nk madah pa yang terpendam dalam aty ku towk.. mun di biar jak dalam aty, susah wak.. takut berulat aty ku lak.. erm... susah lah mowk padah.. aty ku towk sakit mena2.. dowh2... xda owang taowk... p pas towk, ada lah owang akan taowk.. sapa yang membaca, akan taowk lah.. dowh2...

aku rasa, sumthing yang aku ada dari dolowk, HILANG aie.. semakin aku coba mendekati dirinya, aku rasa ny semakin menjauh kan diri nya dari aku.. entah lah kenak.. maybe........... hmmm aku pun xtaowk.. susah bah aku mowk padah.. yala, aku sedar lah, nya bukan milik aku.. tapi... akan hilangkah apa yang kita ada sebelum towk? arrrgh.. aku pun xtaowk aie..

Dimanakah cinta sejati
Yang memberi ketenangan hati….
Sampai kapanku harus menanti
Kau pergi dan mungkin tak kan kembali..

Dan aku menangis dan aku terluka bila..
Dan aku menangis dan aku terluka bila…
Engkau menghilang…

Kau pergi dari ku tinggal kan ku
Lewati malam tanpa kasihmu
Ku rangkai kata
Ku rangkai nada
Yang ku ingin hanyalah cinta

Dan semua menghilang..
Dan semua menghilang..
Dan semua menghilang..

Semua karena cinta ku menangis
Semua karena cinta ku tertawa
Semua karena cinta…
Semua karena cinta…
Dan kau tinggalkan hanyalah luka

Dan semua menghilang..
Dan semua menghilang..
Dan semua menghilang..

Semua karena cinta ku menangis
Semua karena cinta ku tertawa
Semua karena cinta…
Semua karena cinta…


p/s: sowie mun post towk akan melukakan aty mana2 pihak.. sowie..


wasalam..

No comments:

Post a Comment