Saturday, March 7, 2009

shit!!!!!!!!!!! wtf!!!!!

shit ada jak aritowk...
ngn shit gila...
semangat gila aku perform aritowk..
aku pun xtaowk pahal..
maybe aku rasa besh aritowk li..
dh la crowd rame ritowk..
aku ngn berpeloh2 jak walaupun aku juz blagu..
damn!!!
drummer aku c david ya sampe berbuka baju dh ny..
bassist ku lit ya pun peloh ny titis2 jak...
ya bowk besh perform cmya..
mejin jak, mbak 4 gek lgu jak band mek owg ngn dh mdi peloh dh..
mek owang mbak lagu tak nak kau kembali (lagu dikpun)..
kakya lagu hilang-garasi, umbrella- wanilla sky n misery business - paramore..
p yala, mek owg xda bgambar tewk..
hahaha video pun xda..
p mek owg ENJOY jak aritowk..
thankz 2 ONO...
n thankz to my band LIPGLOSS SHAVER..
thankz 2 boo-d yg sanggup dtg wak..
n thankz 2 suma band yg dtg n suma yg support local band..

No comments:

Post a Comment