Sunday, March 8, 2009

puisi dari hati...

hari berlalu tanpa ku sedari...
entah berapa lama aku dah menyendiri...
hilang teman, hilang kekasih, hilang kawan...

entah mengapa aku rasa...
semakin aku cuba mendekatimu..
semakin jauh ku rasa kau pergi dari ku..

mengapa semua ini terjadi?
saat aku perlukan kau di sisi..
saat aku inginkan kau menghargai..
saat aku rasa ku ingin di hormati..
saat aku ingin di kasihi..

perlu kah aku cuba mendekati dirimu lagi?
tidak kah engkau akan menjauhi diri mu lagi?
masih kah aku di ruang khayalan mu?
masih kah aku di hati mu?
atau aku sudah dilupakan lagi?

hilangkah semua cerita antara kita?
pupus kah kenangan kita bersama?
semakin hari semakin ku rasa..
kau menjauhkan diri mu dari ku..
hati kecil ku berkata..
mungkin kau akan pergi tinggalkan aku selamanya..



p/s: aku pun xtaowk tetiba jak jari jemari ku bergabong dengan otak ku, bermain dengan hati ku dan terjadi lah sebuah puisi dari hati ku..

No comments:

Post a Comment