Monday, March 23, 2009

juh cerita lowk...

aritowk aku nk bercerita ngn tak owg suma.. ceta pa? ilek la.. saba kay? hehehe



pernah xtak owang rasa ngeremang bulu roma? aowk eh, cam ada hantu jak dekat2 ngn tak owang? pernah x? pernah x? semestinya pernah nak? aku pun pernah wak.. p bukan kerana hantu dekat ngn aku.. bukan kerana owang kak bercerita antu ngn aku.. xda kenak mengenak ngn antu terus...hehehe

ngeremang bulu roma ku bila ko berbisik dengan aku..
ngeremang bulu roma ku bila ko klaka dekat2 ngn aku..
ngeremang bulu roma ku bila ko mendekati dirik ko ngn aku..
ngeremang bulu roma ku bila ko berdiri d belakang aku..

bukan kerana ko antu.. bukan kerana aku sejowk.. aku ngeremang bulu roma, kerana ko jak yang mampu swoh ku ngeremang bulu roma.. mowk ko antu nk? hehehe

yajak sebenarnya tewk.. hehehe


p/s: hanya ko jak taowk phl.. sbb ko jak yang mampu polah aku ngeremang bulu roma.. hahaha

No comments:

Post a Comment