Thursday, March 26, 2009

bowink ey.. shitness!!!





ritowk aku ada berita burowk..


bowink ey...


tensen aku ngn berita towk..


life ku dh kosong dah after towk...


xda gik tempat pakey ku lepas tensen agik pastowk..


yala...


tensen eh...


bowk nk appy aku riya..


p kebahagiaan aku dh hilang...


dah kenak amik owang dh kebahagiaan aku...


kebahagiaan aku kenak rampas...


tensen nyawa aku ey..














start esowk...


aku dh xpat gik nk online...


bapak aku mbak broadband aku ke mukah...


laptop pun di mbak nya wak..


tensen aku eyh...


ne pat ku nk on9 gik lepas opis hour..


paksa lah aku on9 tyme keja ajak..


bowink da jak..


BORING EYH...





nyakit aty ada jak...


dah la owang byk nyakit aty aku..


towk gik...


lu hilang kebahagiaan aku...


tensen2..





k lah..









No comments:

Post a Comment